עצות לעובדי בנק בסניפים


למרות כל התלונות והקיטורים, אם אנחנו כבר כאן, עדיף להוציא מהמצב את המקסימום, לא ככה?
אז לפניכם כמה טיפים מניסיוני האישי, איך לשרוד ואף להצליח בעבודה בסניף


  1. כנות ואמינות - לא סתם זה הטיפ הראשון. בסופו של דבר אנחנו עובדים עם אנשים. גם הלקוחות וגם העובדים שאיתנו ומעלינו. כל הכוונה בעבודה בבנק היא לטווח ארוך ושמנו הולך לפנינו. לטוב ולרע. לכן כדאי מאוד לשים דגש על עבודה באופן כנה ואמין.
    אגב, זה נכון לכל עבודה ובעיקר לעבודה כזאת אינטנסיבית.
    לגבי הלקוחות , רובם ידעו לזהות מתי עובדים עליהם עם תשובות לא לעניין.
    לגבי העובדים ובעיקר המנהלים, יזהו מיד עובד לא אמין!
  2. לבצע מיד את המשימה - הרבה פעמים זה ההבדל בין עובדים בינוניים למצטיינים. זה דבר שקשה מאוד לביצוע כי יש דברים שלא בא לנו לעשות ודוחים אותם. ברגע שמסיימים דבר שקיבלנו לבצע מהר ככל האפשר זה יורד מאיתנו לכל מי שקשור לזה יידע, גם הלקוחות וגם המנהלים. וכולם יעריכו את זה מאוד. 
  3. תמצאו לעצמכם עסקה שתקדם אתכם. תשאפו לגייס לקוח ייחודי ותנו לו טיפול טוב מההתחלה ולאורך כל התהליך. מהלך כזה כמובן יגרום לכם להרגיש טוב אבל גם יגרום למנהלים להעריך אתכם יותר. כשתסיימו את העסקה תתקדמו הלאה. לעסקה הבאה. כך תחפשו ותמצאו עניין בעבודה.
  4. זה הטיפ שלכם - כיתבו כאן למטה עצה טובה או שלחו באמצעות הודעה באתר ונפרסם (בשמכם או באנונימיות).


יש לכם עוד טיפים? 
פרסמו בתגובות כאן למטה ב'תגובות'.

3 comments:

Anonymous said...

לא לתת את מספר הפלאפון הפרטי ללקוחות

Anonymous said...

הסעיף הראשון לא אפשרי עם כל הצער לקוחות רוצים הכל ומיידי אז שיקפצו

Unknown said...

מידע מועיל
FORWARD
ייעוץ עסקי